lördag 31 januari 2009

Mitt hjärta.

Hittils har det gått bra utan doktorer!
Jag ska lägga mej nu. Fast i soffan då. Den obekväma soffan.. Ska dra in både mitt och Alexandras täcke här, och en jävla massa kuddar, då kanske man sover bekvämt även i min soffa?
På med SATC och in med lite cola. Det blir bra det!

Känns det inte bättre i hjärtat imorgon så får jag försöka övervinna min läkarskräck. Det är ju inte så att de bits.. Jag vet det.
Jag har hjärtklappning. Eller vad fan det nu är jag har. Det gör mej rädd i alla fall. Livrädd. Faktiskt.
Mamma tror det kan ha med förkylningen att göra, sa hon när jag ringde innan och pratade med henne. Hon satt och slog i den stora doktorboken.
Det är ingenting som gör ont. Men det är den mest obehagliga och otäcka känslan jag har känt någon gång tror jag!
Först känns det som att hjärtat tar en kort paus. Jättekort. Och sen när hjärtat "hittar rytmen" igen, så slår det liksom dubbla slag. Väldigt obehagligt.
Vi får väl se hur det känns imorgon, som sagt.
Känns det likadant så går jag till doktorn. Jag är mer rädd om mitt fina lilla hjärta än vad jag är för doktorn!

God natt och peppar peppar för fan!

Inga kommentarer: