torsdag 1 januari 2009

Stabilt.

Fy fanken, vad förkyld och jävlig jag är. Nu känner jag inte av min bakfylla, tacka fan för det. Man behöver ju inte strö salt i såren..
Jag känner mej faktiskt så pass att jag nog kommer att ha ryggläge i helgen. Ska försöka jobba imorgon, och hoppas på att jag klarar av hela dagen. Och hur jag ska göra med Cornelias födelsedagskalas återstår att se. Vill absolut inte smitta ner någon, särskilt inte någon av de små rackarna. Så jag får avvakta morgondagen och se hur det känns.
Annars får jag fira bebis en annan dag. Det är ju trots allt hennes allra första födelsedag, och det vill man ju inte missa! :) Sötunge.

Fick min älskade Donken sen, efter många om och men. Johan skulle tydligen till pappa i Karlshamn, och innan dess körde han mej till Donken så att jag fick äta. Min älskade QP. Fan, det är det bästa som finns.. Och Donkens cola är inte att snacka om, DET är det bästa som finns! :)
Mötte upp Malin och hennes Johan sen, satt och pratade en massa och sen åkte jag hem. Och la mej i soffan igen. Ska in i sängen snart, behöver sova om jag överhuvudtaget ska klara lite av morgondagen.

Imorgon kanske min nya snygging-mobil kommer med, hihi. Det ser vi fram emot, jag tror den är så söt. Komplicerad men söt, ungefär som jag.

;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Din älskade QP?
Din älskade bög hoppas jag fan ta mig slyna... sista gången jag kör dig dit!