torsdag 22 januari 2009

Pulp fiction!

Fan, mitt bloggande har varit under all kritik nu ett par dagar. Har haft mycket att göra, så jag får skylla på det. Jag lovar att skärpa mej!
Detta kommer bli min första ensamma natt på ett tag. :) Det är med blandade känslor, haha! Är det inte Ale som ligger och gosar mej till sömns så är det ju Bisse! Sanningen att säga så älskar jag bådas sällskap i sängen, det känns tryggt. På något vis.. :)

Min dag började med ett asgarv. Jag flinade hela vägen ner till tåget för mej själv. Nu ska ni få höra.
Jag skulle precis smyga in och säga hej då till Bisse innan jag stack till jobbet. Brukar blåsa lite på honom, så att han börjar röra sej. ;) Och så gav jag han en puss på ena kinden, och en puss på den andra kinden och precis när jag skulle ge han en puss på munnen så säger han halvt sovandes :
Bisse : Pulp fiction!
Jag : Va?
Bisse sluddrar : Pulp fiction..
Jag : Haha, okej..?
Bisse : Pulp fiction.. Vad är det?
Jag : Haha, älskling.. Det är en film!
Bisse : Jag har inte sett den.
Jag : Okej..
Bisse : Jag drömde om den, fast jag har inte sett den. Konstigt va?
Jag : Du sover fortfarande. Fortsätt med det.

:) Hur jävla söt? Haha. Första och andra gången han krystade ut "Pulp fiction" så sov han halvt om halvt, och sen insåg han att vi faktiskt förde ett samtal med varandra. Bra där! :)