torsdag 22 januari 2009

City of angels.

Jag skulle tippa på att Sweden vinner med två mål? Eller är jag optimist nu?
Bisse tror på att Kroatien vinner med tre mål.
Får hoppas på att mitt bud gäller. Vi vill ju inte se töntarna förlora!

Nu ska jag plocka undan lite, det skulle jag har gjort för länge sen egentligen. Men jag har faktiskt inte orkat, är lika pisstrött idag som igår.
Det blir sängen snart.
Vet ni vad jag ska göra? Jag ska sätta in datorn i sovrummet. Jag måste se SATC ikväll, annars vet jag inte om jag klarar natten. ;)

Imorgon ska jag sova ut. Jag ska sova till nio! Ska bli så skönt. Men med min vanliga turflippar väl grannen ur, och väcker mej vid sex. Jag blir inte ett dugg förvånad. Det är åtminstone bättre att vara förberedd i såna fall!
Kommer var tomt i sängen inatt. Tomt, på ett sätt. Skönt, på ett sätt. Min säng är rätt liten, och inatt ska jag breda ut mej som om jag vore queen of the world.

När jag vaknar imorgon, det var det jag skulle komma till, så ska jag göra stan. Jag får lön imorgon och jag har massor med pengar kvar från min nuvarande lön. Så det jag vill ha, oavsett pris, ska jag ha imorgon.
Ska luncha med Jennie också innan hon drar sej till Markaryd. Det blir nog thai. :) Buffé! Count me in!
Albin ringde mej innan, men då satt jag i samtal med Johan.
Jag ringde upp, och då sa han :
- Hej, Kakisch!
- Hej, min älskling!
- Jag tittar på Pippi.
- Vad roligt! Ses vi imorgon?
- Japp. Puss, hej! Ses imorgon!
Det var allt han ville. :) Söt-unge. Fan, vad jag älskar dej.

Inga kommentarer: