söndag 18 januari 2009

New york, New york..

Måste bara skriva en grej.
Jag vaknade i morse till världens finaste SMS. Av Martin. Min underbara Martin.

"Vaknade och kom på hur mycket jag älskar dej och din syster!"
Klockan 01.03.

Martin, lilla Martin. Du är fantastisk! Sånt där förgyller hela dagen, ska du veta! Du är underbarast i världen!
Blir glad också när "någon" har varit nere i min tvättstuga och klottrat att "Agge är söt." Det var pappa det! :)

Nu ska jag plocka hem lite Frank Sinatra, pappa säger att det är sjukt avkopplande musik. Jag har inte lyssnat så mycket på honom, trots att jag älskar 50, 60-talsmusik. Så jag ska faktiskt ta pappa på allvar och fixa hem lite! :)
Sen drar jag till Bisse!

2 kommentarer:

Malin Khazaal sa...

Haha, ja han är det underbaraste! Efter dej då ;)
Oh lilla Martin, så fint :)

Anonym sa...

ja tänks vad man kan säga för skit när man har hällt sig en 35:a wiskey:)