söndag 18 januari 2009

Illusion..

Det är såhär söndagar ska vara. Har haft en sjukt lugn och skön dag med Bisse.
Han mötte mej vid bussen, hade köpt lite chips och cola och så. :)
Sen kröp vi ner till hans bamse-TV med HD (viktigt att nämna det) och kollade på film och myste. Det bästa som finns!
Sen emellanåt har vi ju fått våra störda ryck, som vi alltid får, men det tillhör liksom! :)
Har vart trött som tusan idag, och det innebär extra myshumör.
När handbollen började hade jag lurat ut Bisse i vardagsrummet, så han fick kolla på det där, och jag smet in till HD:n och kollade Top model en stund där. ;)
Kortfattat - det har som vanligt vart supermys med min älskling heeeela dagen lång!
Bisse - du är det bästa som finns!

Och nu : Trollkarlens hemlighet.
Kan fortfarande inte fatta varför jag tittar på det, jag blir ju bara besviken..

Inga kommentarer: