fredag 23 januari 2009

Let´s dance.

Har precis varit duktig och betalat in alla mina räkningar med. Det blir en sjukt bra månad. Har löjligt mycket pengar kvar när allt är betalt, och då får man tänka på att jag har shoppat gärnet idag! :)
En bra månad.

Jag är rastlös trots att jag har varit i bra sällskap hela dagen. Men bra kan alltid bli bättre, tänkte jag och ringde mamma. De skulle äta en pizza och kolla på Let´s Dance. Jag hakar på! :)
Om det finns en Gud - gör så att Blondinbella råkar trilla eller nåt, eller gör så att hon åker ut.
Säger jag som aldrig sett programmet. Men jag kan säga ändå utan att vara idiot att Laila Bagge borde vinna hela skiten, för hon är snygg och tydligen duktig på att dansa! Vi kör på det!
Återkommer imorgon, ikväll ska jag dela säng med lillasyster för jag är kelen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker precis som du att hon borde åka ut snart...

O Laila Bagge äger ju allt hon tar sig för, heja henne! Hon kommer vinna! :)

Anonym sa...

HAHAHAHA ÄCKLET ÅKTE UT! SÅ JÄVLA BÄST!