fredag 23 januari 2009

Labels or love?

Tror ni jag har shoppat idag eller? Nej? Har jag det? Ja, det har jag! Och jag är så jävla nöjd, det blev sjukt bra idag!
Jag har gått omkring och blivit kär både en och två gånger under min shoppingtur idag, jag har aldrig i mitt liv handlat på så kort tid inne på Gina som idag! :) Gick in i affären, plockade på mej fyra plagg - blev kär, provade inte ens, och sen betalade jag.
Sen vidare till Kompaniet där jag fann ett par stuprörsjeans! :) Jag som har så svårt för stuprör, men dessa är fabulous. Riktigt bra! Cheap monday, fjortismärke, men ack så bra de satt över asset! ;)
Och sen vidare och brände ett par hundra till inne på JC.
Fan, det känns bra idag.

Efter det åt vi lunch på thai, jag, Jennie, Mårten och Abbe. Gott!
Sen stack jag hem till Marie och fikade. Kom nästan nyss hem. Det var faktiskt himla skönt att träffa henne, det var ett tag sen sist. Alltid lika kul, och vi har alltid lika mycket att spotta ur oss! :) Det var välbehövligt!

Nu har jag mannekängat för mej själv, och insett att ibland är jag jävligt snygg. Eller ofta, skulle jag vilja säga. ;) Jeansen är så bra till pumps, det finns inte! Och så köpte jag ju en svart kavaj, en kort. Den slutar under brösten och har guldiga detaljer, hur snyggt? :)
Ja, jag är nöjd idag.

Inga kommentarer: