måndag 5 januari 2009

I love being me!

www.bluebox.se måste vara den mest fantastiska sidan ever! Man kan lätt slå ihjäl ett par timmar där, när man har tråkigt.
Jag har hittat både ett och annat som jag ska beställa, bland annat en grej till Malin och mej. ;)

Jag ser fram emot att stiga upp imorgon. Inte för att jag ser fram emot att stiga upp, utan för att jag ska få göra mej i ordning. Jag ska få sminka mej, platta håret och göra allt jag brukar göra innan jag sätter foten utanför dörren. Men eftersom jag knappt har satt foten utanför dörren dessa dagarna, så har jag också sett ut därefter. Men imorgon ska jag klä på mej riktiga kläder, och jag ska lägga på SMINK, fattar ni grejen! Det kommer bli najs. Ska nämligen fira min babysis som fyller gammal.
Ibland kan jag förbanna att jag är tjej, för det är jobbigt i många avseenden. Men Gud, jag skulle aldrig byta bort det! Tänk att inte sminka sej på morgonen? Vilken människa hade jag varit då?
Nä, jag älskar att vara tjej, jag älskar att vara jag.

Inga kommentarer: