måndag 5 januari 2009

Broken english.

Imorse skickade jag godmorgon-SMS till Anderssons. Tydligen så hade Abbe 40 graders feber, och har haft ett tag nu. Så jag var snabbt uppe för att äta frukost med mitt gull. När han såg mej i dörren så slängde han sina lama små armar om mej, ville sitta i mitt knä och så sa han : "Kakisch är hemma!" :)
Han har vart så seg, och lealös och gosig. Man har inte kunnat sätta ner honom på golvet förrens armarna sträcker upp igen och han vill kramas. Jag älskar dej, underbara unge! Hoppas du blir frisk snart. Hade hellre tagit din hosta och din feber tio gånger om, om jag hade kunnat! Allt för att du ska må bra.
Istället fick vi hosta ikapp.

Min mobil har inte kommit idag. När posten trillade ner hos Jennierusade jag hem, och jag stod beredd i hallen för att ta mitt avi. Men det kom inget. Postkillen gick förbi min dörr!
ledsen jag blev då, eftersom det tydligen är någon jävla röd dag imorgon? Så den kommer inte förrens tidigast onsdag! Det är illa, mina kära vänner. Två, tre arbetsdagar? Puh, up in my ass!

Nånting annat glädjande har jag inte att komma med, tyvärr. Eller möjligtvis att jag har kryssat i kläder i nya H&M katalogen för nästan 2000:- idag. Ska in och beställa skiten nu någon dag. Det är en jävla massa kläder för den pengen vill jag lova! :) Hur snyggt som helst, och jag kan bara säga att jag kommer bli hur nöjd som helst med det! Nu är det ju det med min och Johans tatuering med.. När ska den bli av? Han vill NU, jag vill SEN.
Min hårddisk med, när ska jag köpa den? När ska jag köpa färg till att måla om köket? När ska jag kasta ut databordet och datorn och köpa nytt till datarummet?

Vi tar kläderna först.

2 kommentarer:

Jennie ♥ sa...

det betyder med andra ord att min telefon inte heller kommer förän onsdag :S jag beställde dock innan dej !

Jennie ♥ sa...

Jag vet inte vem det är som ringer . Skyddat nummer ju . Men det var ju inte bara en gång . Andreas sa till dom/honom/henne att de kunde säga vem det var istället så han kunde döda dom/honom/henne ! Man blir ju förbannad !

FLÅS ÄR ÄCKLIGT !