tisdag 20 januari 2009

He hit me and it felt like a kiss.

Alltså.. När jag precis trodde att min förkylning var på vändande fot, så kommer allt tillbaka igen. Vad hände med immunförsvar? Det kan ju omöjligt vara bra, eftersom det börjar snora sej igen, det börjar nysas på nytt och huvudet börjar kännas tungt. Igen.. Åh.

Irriterad på tåget blev jag med, nånting stod jävligt fel till och det tog bara en evighet att få rätsida på det hela! Så efter mycket spring, idioter som trängdes och återigen mycket spring så är jag hemma. I mitt paradis. (Känns dock inte som ett paradis idag, ska snart ta tag i det..)

Det är nämligen så att jag anar att jag har ett litet stopp i mitt handfat i badrummet. Ale har påpekat detta med, och imorse när jag plattade håret så hittade hon boven i dramat, nämligen att jag plattar håret i badrummet, och tappar jävligt mycket hår rakt ner i handfatet. Hur åtgärdar man detta? Jo, man tar på sej handskar och skruvar isär rören och rensar dom..
Tanken äcklar mej, sånt där gör inte jag.
Dags att ta fram kinesen.

Inga kommentarer: