tisdag 20 januari 2009

Duktig kines. :)

Fy fan vad äckligt!
Stackars kines..

Hon förtjänar nästan en Bacardi för det! :)

Tydligen snackas det om fest på lördag. Tydligen så har jag lovat och svurit att jag ska komma när det hålls inflyttingsfest i K-hamn. Detta kan jag inte minnas, inte med så kort varsel iaf. Men tydligen så hade jag lovat, och jag är ju inte den som är den..
Får ju bli relativt lugnt ändå, ska ju jobba på söndagen. Så det tar emot.. Får se om jag överhuvudtaget går på inflyttningsfesten, det känns ju inte lockande att sitta där när jag vet att jag alltid är den som blir fullast.
Den som lever får se!

:)
Dammsugning, sen blir det till att pilla i ordning nåt att äta tills Ale kommer. Får bli lite thairester sen igår, det var hennes förslag. Oekonomisk som jag är så hade jag kastat det, men nej! Ale lägger ner det i små burkar och voila - så har man två middagar till på det. Men så långt tänker aldrig jag, onödigt.. :)
Ska försöka ordna min DVD och min VHS med, haha, båda har valt att kasta in. Synd tycker jag, för häromdagen ville jag se på Stulna år, bilden funkade inte men ljudet funkade. Bra där!
Städa lite nu, och sen lata mej tills sis kommer!

Inga kommentarer: