torsdag 15 januari 2009

Girl, interrupted.

Nu säger jag god natt.
Ska snart slänga ihop gratängen, men fram tills dess har jag lovat mej själv att jag ska sova en timme eller så. Åtminstonde vila. Kokade precis ihop lite kaffe, bra där, om man nu hade tänkt sova. :) Tur att jag är immun.
Ska sätta igång min absoluta favoritfilm, med min absoluta favoritskådis.
Stulna år, med Angelina Jolie.
Satan, så bra!

Pratade förresten först med mamma en timme, och sen nu med pappa. Jag avsa mej pokern hos mej imorgonkväll, för jag är så trött. Vi la på, och en kvart senare var jag tvungen att ringa upp. Jag förklarade att jag visst ville spela poker, och att vi håller det öppet tills imorgon, då ska jag ha bestämt mej. Det var helt OK för dom. :) Och jag tror att jag har hunnit bli så sugen att jag kommer skicka hit dom på en runda. :)
Måste ge en eloge till Malin, så duktigt du kämpar på! Vilken människa som helst hade gnällt, men inte Malin. Du är en klippa!
Jag är evigt tacksam att min pappa har dej, och att du har pappa.

Tobias - min kärlek och mitt allt. Du är det finaste i världen, det finaste jag har!

1 kommentar:

Malin Khazaal sa...

Men du e bara den finaste som finns på denna jord! Du och din syster såklart :D

Ni är det bästa som hänt mig också, och du ska veta en sak flicka lilla;

Hade det inte vart för allt stöd och all kärlek från er, hade jag inte kommit såhär långt idag.

Tack för att ni finns

******LOVE******