torsdag 18 december 2008

Ont, det gör ont..

Har så ont, jag tror jag dör.. Kan ju inte sätta fingret på vart det gör så in i helvetes ont heller, det kan vara örat, halsen eller käken.. Vet i alla fall att det gör ont när jag gapar, gäspar och pratar.
Inger tyckte att kinden såg svullen ut med, säg inte att det är en visdomstand bara.

Ale - pappa sa att jag fick följa med och titta, men jag vet inte. :) Men jag har hittat två andra med, som känns lovande. Dock ingen öppen spis, och det hade ju varit mysigt.. ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman. Tråkigt att du har ont :( Men kul at du ska med och kolla pålägenheten :D Kommer bli så härligt att komma nära er igen :) Fattas bara att Ale flyttar ner med ;)

Anonym sa...

Shit va ambitiös du är med o skriva, flera ggr om dan typ. Kul, då ska jag sitta o gotta mig i dia åsikter =)

Japp den sitter på vänster underarm, typ synlig så alla kan se den =) erkänn modigt av mig!! *vift vift* Klart du ska få sen den i verkligheten.

Hoppas du hittar dig en fin lgh då, men borde du inte bli sambo snart??

O du, både mina grabbar hälsa tillbaka till dig, kanske mest richard iofs ;) linus hälsade till eeiika!! =)