torsdag 4 december 2008

Nattedags nu?

Fy fan vad det kliar runt munnen, det sitter kvar sen ananasen i tisdags. Kanske dags att konstatera att det inte är lämpligt att jag äter det? Nae, jag tror inte jag är redo att ge upp det än.

Nu ska jag alldeles snart packa ner allt och lägga mej i sängen och somna till SATC. Har satt det åt sidan lite nu ett tag, men igår satte jag på det innan jag skulle sova och insåg då hur mycket jag har saknat det!
Shit, motherfucker, fuck shit!
:)

Imorgon hämtar Håkis mej från jobbet lite tidigare, fick bli så eftersom han och mamma ska på julbord med hennes jobb. Fia och Isaac ska mysa till Idol, och mamma var snabbt framme och frågade om jag ville vara med mina syskon en stund. Efersom jag inte har något planerat så tackade jag ja. Det var ju himla tur, eftersom Fia tydligen skulle på fotboll och är inte hemma förrens halv sex. Därav hämtningen av mej på jobbet, det är ingen av oss som vill att Lilleman ska vara ensam hemma, trots att han kan och vill.
Vi tar det så. God natt!

Inga kommentarer: