torsdag 4 december 2008

Jule-mys!

Heeey, är precis hemkommen från en mycket MYCKET trevlig afton. Det hela började med att jag fick ett SMS av Jennie när jag satt på jobbet, och där stod det att det skulle serveras hemmalagad thaimat. Ingen blev gladare än jag, särskilt när hon lagar det. Jesus.. Hade jag fått välja mellan julmat och thaimat så hade jag lätt valt thai. :)
Maten var bättre än bäst, jag åt och åt! Efter det spelade vi lite Guitar Hero och kom i stämning med tända ljus och sånt. :)
Och efter det så satte vi på Tomten är far till alla barnen och drack alkoglögg. Finns det något godare? Jag är tveksam.
Tomten är lika jävla bra som alla andra gånger, har sett den två gånger i år än så länge. Det brukar bli två, tre gånger innan jul och två, tre gånger efter. Jag älskar den! :)
Jag har tjuvätit Paradis-choklad idag med. ;)

För övrigt har min telefon gått varm idag, jag vet inte hur många samtal jag har fått prioritera bort, alltså skicka iväg dom på upptaget-ton, helt enkelt för att jag inte har haft tid. Karin och jag har ringt varandra i omgångar, och slutligen ringde Marie. Mitt batteri kämpade in i det sista, men sen dog det. Fick i alla fall höra varandras röster, och det är det viktigaste när man är bästisar. :)

Duscha, TV en stund, och så ska jag passa på att testa lyckan på pokerbordet även ikväll. Jag har ju vart duktig på att inkassera lite pengar det senaste dygnet, det är dumt att inte försöka idag, med andra ord.

Later
!

Inga kommentarer: