torsdag 11 december 2008

Kill the lights.

Alexandra - du är helt enkelt för bra för att vara sann. Alla våra små gräl känns så långt bort, kan inte fatta att vi någonsin skulle kunna ha nånting att bråka om! :) Men så är vi kanske lika, jag vet inte. Lika snabba i truten kanske? Vi är trots allt systrar.
Vill i alla fall bara säga att du är den bästa på planeten, och att jag älskar dej till månen och tillbaks!

Hon lärde sej att skicka blinkningar på MSN ikväll, så nu kommer jag få vattenballonger på mej för resten av livet. :) Det får det vara värt! Om jag är villig att ta en kula för din skull så är jag villig att ta emot en vattenballong once in a while.
Men inget slår kärleksbrevet, fan vilken melodi. :) Detta inlägget kommer bara en person kunna kommentera och det är ju självaste Ale. Haha! ÄLSKAR DEJ!

Close your eyes and trust me, just trust me.. Have you ever trown a fist full of glitter in the air? Have you ever looked fear in the face and said : I just dont care?

1 kommentar:

Anonym sa...

Min älskade syster!! DU är för bra för att vara sann!! Tack för dessa kvällarna, har varit mys, idag blir det inget msn för det är Idolfinal :) men tack!
Du är värd din vikt i guld, oavsett om du tappar ett par kilo nu eller ej ;)
You can hold my hand if you want to, cause I wanna hold yours too. We´ll be playmates and lovers and share our secret worlds...
PS. Och med lovers menar jag inte älskare, utan älsklingar! DS.
Älskar dig högt över molnen!!
DU ÄR BÄST!!
Puss och massa kärlek till dig!
Puss Ale