tisdag 9 december 2008

Glitter in the air.

Har ganska nyss kommit hem, diskat och pratat med mamma. Just nu sitter jag och häver i mej mitt pulver i hopp om att bli slank inom en snar framtid. ;) Kan inte minnas att det smakade såhär jävligt sist jag pulver-dietade, men nu smakar det förfärligt illa! Det är bara till att bita ihop. Sist tappade jag tre kilo på lite drygt 14 dagar, precis så jag vill ha det! Snabbt ska det gå! :) (Dock går det lika snabbt upp sen, men då kan man ju ta en sån här pulvervecka lite då och då så håller man midjemåttet). Jag har ju inte farligt mycket som ska bort, jag finjusterar bara lite.

Skulle tränat idag, men Johans och mina dagar går inte så bra ihop verkar det som. ;) Vi ska däremot ta en långpromenix snart, han kommer vid 18,30. Då jävlar ska det powerwalkas! På med gympapjuxen och vantarna, sen är vi iväg!

Idag har det inte hänt så fasligt mycket i mitt liv, inget som är värt att skriva här i alla fall. Men eftersom Ale är här inne och kikar så ofta i hopp om ett inlägg så får jag väl knåpa ihop ett litet i alla fall. ;)
Ikväll är det säsongsavslutning av Desperate Housewives! Carlos kommer att få tillbaka synen, det har jag säkert sagt. ;) Inte i detta avsnittet dock. Detta innebär att Gabriel Solis kommer att bli smal igen, precis som jag har önskat. Nu är vi igång igen, saknas bara att ungarna blir lite söta med, sen är det som jag vill ha det i DH. :) Haha.

Ska försöka hinna upp till Jennie med, om inte annat så för en snabbvisit. Har inte träffat min bebis på länge, och det behöver jag. Ska hämta mer pulver med. :)

Vi tar det så, så länge
.

Pink - glitter in the air. Har jag hört något mysigare? Aldrig!

Inga kommentarer: