fredag 19 december 2008

Effektiv!

Helvete, vad det ringer!! :) Har besvarat 156 stycken samtal på jättekort tid! Så jag har fått en julklapp till. ;) Plus att jag åkte på och jobba imorgon med, men jag fick välja arbetstimmar själv. Jag tar mellan tio och ett, eller två. Så har jag gjort en god gärning, och så tjänar jag en slant på det själv. Bra bra!

Nåt som är lite kul är ju att nu när det är lång kö, för att kunderna inte har fått sina produkter i tid, de väntar länge på att få komma fram, men de är trevligare än nånsin, och JAG blir då trevligare än nånsin! Satt mitt i all misär alldeles nyss och gapskrattade tillsammans med en sötis-tant genom telefonen. "Hon hade väntat så länge att hon hade fått en tupp i halsen.." :) Hur söt?
De är så himla förstående, tror lite är för att det är juletid, tror inte ni det?
Man känner sej som en jävla telefonsvarare när man säger samma sak hela tiden, eftersom alla samtal i princip handlar om samma sak. ;)

Dricka ett par öl ikväll, och sen upp igen imorgon och jobba. Kommer nog bli lite kul eftersom det är frivilligt. :)

Ringde doktorn idag med, med mitt onda. Hon tyckte att jag skulle ha is i magen och avvakta eftersom det känns lite bättre idag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gullig kund alltså =) hihi. men de e väl soft o jobba när man bara kundtjänsta!!