måndag 22 december 2008

Colder.

Fan, det är i denna säsongen Lynette får cancer och jag är så gråtig halva säsongen igenom. Överväger att inte se det..

Nu är det bara imorgon med, sen går jag på ledighet. :) Känns faktiskt helt sjukt skönt! Clementiner är inhandlat, godis likaså. Ska kämpa mej igenom morgondagen, och sen är det julafton när jag vaknar dagen efter. :) Då kommer mami och hämtar mej på morgonen, och sen ska jag bara vara. Ledig, bland annat.
Det snackas om kinamat och en bra film på fredag med min bästis, jag känner mej sugen som aldrig förr! Mest sugen är jag på min bästis. Men lite kinamat sitter ju heller aldrig fel. ;) Marie, vi får diskutera detta i veckan.

Johanna har varit så kramig och kelig idag, och jag har snällt och vänligt kramat tillbaka.
Rätt som det är har hon bara slängt ur sej : Jag måste ha en Agge-kram, kom hit! Och när jag skulle gå hem förstod jag varför. Vi ses inte på tre veckor nu. Det kommer inte vara kul, men det kommer förhoppningsvis gå fort.

Inga kommentarer: