lördag 20 december 2008

Children of the night.

Väldigt lyckad kväll får jag lov att säga.
Jag tvingade mej upp ur soffan, vilket är svårt när man väl har intagit ryggläge, drog på mej klänning och kalasbyxor dagen till ära, plattade till håret och la på lite smink.
Italiensk buffe serverades direkt när jag kom, med lite rött till det. Var så kul att träffa alla, speciellt min papi! :) Så fin..
Maten var supergod, och Mårtens hemmalagade bröd är inte att prata om.. Guud..

Vi bytade julklappar eftersom vi inte ses innan jul mer, och jag gav pappa skjorta och slips, Malin fick kaffemuggar och Martin kalsonger och strumpor med Homer Simpson på. :) Jennie och Mårten får sin efter jul, när jag har klurat klart på vad jag ska ge. Av Martin fick jag dubbel-DVD med The hills have eyes. ;) Det gillar vi!

Pappa gav mej mina paket, men jag fick under några som helst omständigheter inte öppna dom förrens på självaste julafton. Men eftersom jag har min pappa runt lillfingret så tittade jag bara lite på honom, la huvudet på sned och sa snääääälla papi..
Jajamen, jag är en Britney-skiva rikare! :) Så jävla bra! :)

Sen blev det lite Guitar Hero, jag fick visa mina skills, pappa blev mycket imponerad! :) Jag klandrar ingen, för jag äger, det gör jag faktiskt!
Efter det drack vi lite mer vin, lite glögg och pepparkakor och så kollade vi på Ogifta par - motvilligt. Jag var den enda som inte ville se den, så de andra röstade ut mej. Jag satt och kämpade för att inte skratta, men till slut gick det inte. :)

Sammanfattning - lyckad kväll. Som fan!
Nu blir det soffan igen, efter att jag har sminkat av mej. Gud, så skönt!

Inga kommentarer: