lördag 20 december 2008

All eyes on me!

Jag har varit duktig och jobbat, känns som att det var ganska nödvändigt. F såg rätt glad ut när jag kom, hon den stackarn hade suttit där alldeles ensam med den kön! :) Tillsammans betade vi ner den, och jag gick hem tre timmar senare.

När jag kom hem sminkade jag av mej och bäddade ner mej i soffan till Ensam hemma. :) Älskar den filmen! Hade alla tre en gång, men sen försvann de. Och igår hittade jag dom hos Johan, han hade lånat dom. :) Så jag tittade på den, skönt att vila.
Nu ska jag alldeles snart platta till håret och lägga på lite nytt smink, sen gå upp till Jensan. Där väntar sällskapet, och vi ska äta italieskt. Vi samlas alltid innan jul och myser med lite mat och gott, men detta året valde vi bort julmaten och kör på italienskt istället. Julmat kommer man föräta sej på som vanligt i alla fall, tids nog.

Inga kommentarer: