måndag 8 december 2008

Applåder.

Haha, det är inte alltid så jävla vackert att vara för kaxig vid ett pokerbord! ;) Men jag kan inte låta bli, varför skulle jag? Jag har all rätt i världen att vara kaxig!
När jag åkte ut så skrev en av de kvarvarande idioterna :
- Äntligen..
Varpå Johanna blixtrar och skiver :
- Vafan, är du totalt dum i huvudet?!
Haha. Jag älskar mina vänner. Det är det som är så fint med mina vänner. Jag beter mej som ett as, och de försvarar det. Tack. :)

Okej, jag ska inte vara som alla andra losers och inte kunna erkänna att jag har förlorat. Förlåt mej Gud, mamma och alla andra som inte gillar att jag spelar, men jag har förlorat en hel 50-lapp idag. På pokern alltså. Hemskt, skulle nästan vilja kalla det fruktansvärt. Och om man räknar med att jag dessutom har varit och handlat för 200 :- idag, vad säger ni då?
:)
Vilken odåga!

Aj aj, en hel 50-lapp. Vad gör vi åt detta? Vi går in (givetvis) och tar en turnering till, man kan ju vinna tillbaka det! Det värsta jag vet är att åka ut som fyra, en plats ifrån prispengar! Då åker jag hellre först av alla. Om man ska vara ärlig. Men det är tydligen inte alltid så bra att vara det, har jag lärt mej efter 21 år i gamet.

Ajja.
:)

Inga kommentarer: