fredag 28 november 2008

Shut up!

Har känt mej så sällskapssjuk ett par dagar nu, särskilt idag. Jag älskar fredagar, jag älskar känslan på jobbet när det är en timme kvar tills man går på helg. Men samtidigt kan det bli lite ångestladdat.
Idag kändes det som att absolut ingen kunde / ville umgås och jag kan inte sitta hemma ensam en hel jävla fredag och stirra ut i tomta intet. Jag vill ha sällskap en dag som denna! Tro mej, jag njuter ofta av min ensamhet, men just idag vill jag umgås!

I alla fall, det var inte det jag tänkte skriva om nu. Det var att Johan lite halvt motvilligt gick med på att mysa upp sej med mej i min skitiga soffa till Desperate Housewives med pizza och cola. :) Hålla handen och prata skit. Jag älskar att min bästa vän är bög, jag älskar min bästa vän bögen! :)

I´m the one you love to hate.

Inga kommentarer: