fredag 28 november 2008

Kevin - Idol 2008.

Johan har fortfarande inte kommit, vilket innebär att jag inte har fått någon mat än. Kom igeeen! :)

Jag har nog aldrig uttryckt på denna bloggen vad jag anser om Carola? Eller har jag det? Skit samma, det kan vara läge att göra det nu i såna fall. Carola har aldrig stått särskilt högt i mina ögon, tycker hon är ganska knäpp! Men sjunga kan hon, säger jag nånting annat så är det jag som är knäpp. Hon är ju en viktig del i Idol ikväll, och det kan man inte missa.
Jag tycker bara att hon är lite läskig bitvis, det ser ut som att det bor någon annan i henne..

Det är gospel i Idol ikväll.

Johan - jag kan bara komma på mej själv med att sitta och le när han sjunger, för jag älskar hans hesa rockröst! Han är inget vackert att titta på, han rör sej inte bra och han är inget vidare grann heller för den delen, men jag gillar rösten. Blundar man och lyssnar så är det bra. :)

Alice - Hon är duktig, men nu tycker jag snart att hon har gjort sitt i Idol?

Robin - Mycket MYCKET underhållande att titta på, men jag är alltid lite nervös när han ska sjunga, för man vet aldrig om det håller. Men som sagt, det är något att vila ögonen på.

Kevin - Vilken kille! Han sjunger mej till tårar varenda gång, han kan inte misslyckas! Fy fan vad jag hoppas att han vinner!

Cilla ringde precis, det var rätt kul.. Hon ringde för att påpeka hur duktig Kevin är!
Vi hann även prata lite om hennes underbara barn, och hur mycket vi vill förändra här i världen. Gud, vad jag älskar Cilla.. Det har jag alltid gjort..
Ska vi till Malta eller? Vi får hoppas på storvinstBingolotto på söndag, vinner jag så tar jag dej med mej! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kevin kommer vinna Idol, det är jag säker på!

Och Malta ska ni absolut åka till, i love Malta! Fint, varmt, mysigt och trevliga människor. Fina stränder mm mm...