tisdag 4 november 2008

Hej Kaj!

Angeliqa somnade klockan 20.30 igår, det var behövligt utan att ljuga. Har ont i ryggen, satt ju som en ostbåge halva resan, och Marie som en ostboll. ;) Söto!

Det heter VISST kiropraktor - vem vill slå vad? Alexandra säger att det är så, och då är det så. Hon brukar aldrig ge sej in i något om hon inte vet, med risk för att se dum ut i slutänden! Så nu säger jag det igen - det heter KIROPRAKTOR och inget annat.
Och till Johan - Börje? Alla vet väl att det är :
- Heeeeej, Kaj!
- Hallååååå Bojje!
- Hej Kaj.
- Haaaaaaallåååååååå Bojje!

Ge er. ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj då miss world!
Ring cilla så ska du få höra att det är BÖRJE. Så sug kuk o ha ett bra liv, nu ska jag sätta mig i mina sketna jävla Mazda 323 med mina 4-eyes och tro att jag är något! Puss hej!

Jennie ♥ sa...

Jag har löst problemet , SOM vanligt ! read my blog babe ! :)

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=uP3NC00frvw&feature=related

in your face bitch