torsdag 20 november 2008

Fråga Olle.

Hej alla - nu är jag nerkrupen i soffan med datorn och ett glas vin. :) Har precis lämnat föreläsningen med Olle. Fråga Olle, alltså. :) Måste säga att jag tyckte han var riktigt duktig, och att han pratade mycket till tjejernas fördel i många olika sammanhang.
När jag kom dit och tog min alkoholfria välkomstdrink (ja, herrehud, jag hade givetvis tagit en regular drink om det hade serverats, men idag vart det alkoholfritt) så gick Olle förbi, lyfte på huvudet och nickade och sa hej. Hej. :) Haha, är det löjligt att vara så löjligt kändiskåt? Kanske. Hela grejen var i alla fall kul!

Nu ska jag surfa in på bio-sajten och boka biljetter till mej och lillasyster till morgondagens aktiviteter. Hon blev för övrigt helt tyst i luren när jag nyss ringde och sa att jag hade vart och "träffat" Fråga Olle. ;) Där har vi en liten dam som är nästintill lika mycket Golddigga som sin syster. Nästan!
Boka biljetter nu!

Inga kommentarer: