torsdag 20 november 2008

Back to black.

Okeeej, det där med att boka biljetter. Vem fan var det som sa till mej att Saw fem gick på bio? Vem var det som sa det?! Den går inte på bio, kanske i Stockholm möjligtvis men fan inte här! Vad gör vi nu? Jag kommer ihåg att jag nämnde en plan B till Fia i telefonen, men jag räknade ju inte med att vi skulle komma till att behöva plan B, så jag minns knappt vad jag sa. Förmodligen var plan B att ta en annan bio, men om det bara går skitfilmer då.. Skulle vi gå på bio i alla fall då? Äh, får reda upp det där imorgon. Pallar inte aktivera de få hjärncellerna som är vakna såhär dags, de behöver faktiskt också vila ibland.

Mitt ass sover, jag sitter som en jävla kratta! Slänga bort min baby laptop nu kanske, och slå ihjäl min kvarvarande tid av dygnet med att slö-titta TV, och eventuellt halvsova i soffan. Det är ju en favorit. :)
Jobba imorgon, ledig på lördag, jobba på söndag. Varför känns det som att jag har jobbat varenda helg i typ 100 år? För att jag har det. Men hör någon att jag gnäller? . Tänkte nästan det. :)

Nu kastar jag in! På återseende.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fasen vad irriterande! :(

Hoppas ni kommer på ngt annat skoj att göra!
Hyra några bra filmer, köpa lite skräp och mysa ner er i soffan? Eller, det kanske är för trist... :P

Lite ansiktsmaskar, fotbad och sen fotmask? Glöm inte gurka för ögonen iaf! ;)

Anonym sa...

Btw, ja jag är galen i online-shopping! Farligt dyr 'hobby'! ;)