fredag 28 november 2008

Fantastisk.

Jag har fått så mycket beröm idag, för jag har varit så sjukt jävla duktig! Har bland annat fått höra av min chef att jag är fantastisk. ;) Jag kan inte annat än att hålla med. Jag är fantastisk!
:)

Imorgon ska jag få träffa min Idol, som även hon är fantastisk. Alexandra, ni vet min syster. :)
Lyssnade på Fergie - Big girls don´t cry på vägen hem, och man får säga vad man vill om den låten, mej för mej är den fortfarande lika underbar som den alltid har varit. Förutom att den är bra så har jag så mycket syster-känslor i den låten, och det beror på att det alltid (sen första gången vi båda hörde den) har varit min och Alexandras låt. :)
And I´m gonna miss you like a child misses their blanket..

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad roligt!
Ta till vara på tiden och passa på att mys lite extra! :)

Hälsa gärna ditt syster så gott från mig, och pussa henne från mig och Neo! :)