tisdag 18 november 2008

Drömmar.

Igårkväll slumrade jag i soffan, råkade drömma om Angélica P, att hon (som hon alltid brukar göra) petade mej i sidofläsket så jag vaknade och typ hoppade till eftersom jag är så kittlig där. ;) Skum man är..
Och imorse vaknade jag av en hemsk mardröm! Om William av alla människor? Det hände som tur inget ont med honom, förutom en utdragen tand, men det var så mycket hemskt runt omkring som jag inte kan förklara. Stackars lille Wille.

Idag har vart en helt OK dag. Har fått två biobiljetter från jobbet som jag ska gå och se Saw med lillasyster för! :) Satt där den skulle, nu när det närmar sej jul har man ingen lust att lägga pengarna på bio. Men nu slipper vi det, yay! :)

Morgondagen är med spikad. Frukost med mami, till senast klockan ett. Sen om jag hinner ska jag bussa mej ut till Tobias en sväng. Och senare under dagen blir det till att leka med Johan. Sugen? Ja. :)

Tvätta lite, ta disken och sen bädda rent - det bästa som finns! Hörs sen, bitches and hoes and losers!

Inga kommentarer: