torsdag 13 november 2008

Disconnected.

Sista dagen hemma. Börjar verkligen bli knäpp av att vara hemma och göra ingenting. Vet inte vad det har varit med mej, men jag har haft både ont i halsen och huvudet, uppe på allt. Då kan det vara skönt att vara hemma till Desperate housewives. :) Måste ringa jobbet med, och tala om att jag lever. Imorgon ska jag jobba! Längtar faktiskt lite.. :)

Längtar tills imorgon efter jobbet med, för då kommer min Bisse vara här och vänta på mej. Vi ska kela hela kvällen och mysa ordentligt! :) Börjar få lite abstinens av honom nu nämligen.. Fining! Älskar dej, du är det bästa som finns!

Har hela helgen planerad, och det känns bra. :)
Fredag : Mys med Tobias.
Lördag : Snabbis hos farmor, en kram eller två, och sen vidare till farbror och umgås och spela lite poker. ;)
Söndag : Pepparkaksbak med Marie och William, och eventuellt P.

Bäst för mej att jag vinner lite pengar på pokern, för jag har hittat the love of my life! Ett par svarta vagabond-pumps, med limegröna detaljer, så sjukt fina! Vet väl att det inte är säsong för pumps nu kanske, men jag måste ha hem dom. :)
Har även råkat hitta mobilen jag vill ha! Jag kommer att skita i det där med touchscreen och det, jag som är så oförsiktig av mej.. Jag är sugen på en telefon med lucka. Och då har jag hittat en jättefin baby, en svart Sony Ericssson med lucka. Den jag vill ha. Ska ringa dom och kolla om jag kanske kan få den. ;) Ska behålla min fina lila snygging-telefon, för den har jag inte hjärta att göra mej av med. Man kan ju ha den att byta med ibland. :)

Inga kommentarer: