onsdag 12 november 2008

Desperate när det är som bäst.

Imorse när jag hade kollat klart på Vakna med the voice så kom jag på ett nytt projekt som jag ska göra. :) Jag ska gå igenom Desperate Housewives from the beginning. Finns inte så mycket kul att göra när man ligger hemma, och jag hittade ingen bra film att titta på heller. Det är bara skit på TV.. Så kom det över mej att jag faktiskt är ägare till alla boxarna med DH. :) Och det var längesen jag såg allt från början. Så det tog jag tag i, har brännt igenom fem avsnitt, och Johan kom över en stund för att säga hej. Slutade med att han med sitter bänkad! :) Jävla bra alltså.. Om ändå de nya avsnitten kunde vara lika bra som de gamla, för säsong ett och två är geniala. Love them!
Back to DH och kaffe på det, sen är man hemma. :)

Heeej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jobbar du inte idag gull? Puss Ale