onsdag 19 november 2008

Dags för bloggfix! Finally!

Okej, jag har Bonde söker fru på i bakgrunden. Jag har en seriös fråga : Hur fan kan det fortfarande heta Bonde söker fru? Det tappar ju hela poängen när det inte är en Bonde som söker fru. En bög letar efter en annan bög, en kvinna letar efter en man, en tönt letar efter en annan tönt, och en bonde letar efter en fru. Varför inte låta det heta Bonde söker partner? Haha. Eller varför inte slopa skiten totalt? Stora problem..

Jag håller faktiskt på att få min blogg designad just för tillfället av min alldeles egen personliga designer Jenna. Det kommer bli hot denna gången, det känner jag på mej! Var bara tvungen att rota fram någorlunda hyggliga bilder, och det visade sej vara ett lite större problem. Men med min designer så fixar sej allt, finns ju photoshop om inte annat! Kommer bli bra, jag har ju ett litet finger med i spelet i alla fall. Jag pekar och designern designar. :) Japp, det är bra så.

Inga kommentarer: