tisdag 11 november 2008

Crime medicine.

Haha, en kort tilläggning :
Ni vet reklamen som säger att man kan köpa läkemedel (drogrelaterade läkemedel) direkt via nätet med ett enkelt knapptryck? Alla har sett den?
Har fört diskussionen med Marie, och hon säger att det är fejk, att det inte stämmer. Sen pratade jag med Fia om det i förrgår, och hon var så chockad över att de får göra sån reklam! Tänkte vara clever och gå in och titta nu, och jag kan säga att det ÄR fejk. ;) Jag trodde aldrig något annat heller, eftersom sån typ av marknadsföring inte är tillåten, särskilt inte när det gäller knark. :) Men en kul grej, gå in och titta! Förstasidan visar vilka produkter och vilka piller man kan beställa, och när man ska klicka så kommer det först ambulansljud och sen kommer det upp en text på att man aldrig bör handla läkemedel via nätet. Jag antar att det är en liten statistisk undersökning på hur många det är som går in och intresserar sej för det.

Nä, nu blir det mango och Desperate Housewives. Kan det hända nånting som gör att jag kanske kan tycka att programmet är värt att lägga en timme på per vecka?

Inga kommentarer: