måndag 24 november 2008

Baby.

.. Förstår att ni har väntat en evighet på att jag ska skriva. Tro mej, jag har inte glömt er. Har varit upptagen, thats all. :)
Idag har det varit sjukt mycket att göra på jobbet, skönt, för då gick dagen fort.
Jag "råkade" lägga ett bud på Tradera på en sak som jag inte vill ha egentligen. Satan att man ska vara så snäll hela tiden! Det är nu sånt straffar sej! Satt bara och kollade runt lite, och hittade en leksak som jag vet att min lillebror tycker om. La ett bud, och SEN när jag läste hela annonsen så stod det att frakten kostar 260:- Hur då, liksom?? Ska ta reda på det. Men nu vill jag inte ha den bara för det, jag hoppas att det finns någon annan dum jävel som gör samma misstag. Jag kommer att återkomma med uppdatering om detta. :)

Idag kom det snö, jippie! :) Marie, du klarade testet - good for you, my love. :)

Igår när jag jobbade ringde Alexander och frågade om jag ville komma. Har inte haft ork på länge nu, det är ett jäkla tempo där hemma. Men idag tog jag mej i kragen, alla behöver väl lite Agge-love ibland? :)
Så jag åkte dit och det var faktiskt trevligt. Och deras lille pojk Isac, fyra år :
- Vet du, tomten åker inte till Stockholm..
- Va, varför inte det?
- Nää.. Han gör inte det.
- Det är klart att han åker till Stockholm!
- Nae, det gör han faktiskt inte. Han bara bara en släde, Angeliqa, och den orkar inte åka så långt..
Haha, hur skön? :)

Visste ni förresten att ordet BÖNA finns inte med i ordlistan i en mobiltelefon? Skumt tycker jag.. ;)
God natt!

Inga kommentarer: