söndag 26 oktober 2008

Snart färdig för idag.

Pizza blev det, salladen var nästan godare. Fyra liter cola fixade vi fram också, nu är man snart som ny.
Är bara så trött. Vill inget hellre än att få komma hem, bädda rent i min säng, duscha och krypa ner.
Enligt Snoff så kanske man skulle kunna få smita en timme tidigare, och det hade varit guld. För då kan jag rusa upp till Jennie och byta ut SATC-skivorna, och sen slänga mej i sängen och slö-titta tills jag somnar. Jag som inte skulle ens sätta på TV:n idag, sa jag visst innan. Men det kan jag ju göra om jag är hemma en timme tidigare, right?

Jag är inte alls underhållen av att må såhär en söndag, det känns inte okej. Kanske man bara ska acceptera att man inte är 17 längre? :)

Fick i alla fall ett SMS av Marie för en stund sen, och det löd ungefär såhär : Nu är det bara ett par timmar kvar, sen har du varit jätteduktig! :)
Sånt gör mej glad, jag har faktiskt kämpat mej hit idag trots både sjukdom och "sjukdom". Idag är det exakt en vecka tills Marie ska nana hos mej, och imorgon/inatt är det exakt en vecka tills vi sitter i bilen påväg mot Ullared. :) Som jag längtar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Din mamma.

Hej, ska vi bli emos och skära varandra i handlederna och hata livet?.nm,ö,m
ytkhob9 +hkÅ&¤.
Hej mitt namn e bögen o jag har PMS.....
Ska ner till dig idag, och lämna en hund, MEN SOM OM DU SKULLE BRY DIG!.
Ring sen, puss