torsdag 16 oktober 2008

Riggat jävla skitspel!

Nae, nu blir det ingen mer poker. Riggat, för fan!
Vadå - förlora på Q Q eller A A men vinna all-in på en 6-8? Ehm.. RIGGAT!
Temprament, Angeliqa!

Sitter i min soffa med iPoden i öronen. Sjunger högt.. ;) Så jävla bra är jag! Hoppas grannarna tycker det med. Skiter egentligen i vilket.
Nu ska jag spela wow, för där förlorar man inga pengar. Där ökar man bara i status. Lvl 22 idag kanske? :)

Sen är det Tila, och sen läggdags! Ska sova så sjukt länge på lördag morgon. Inga måste, och inga krav. Kanske ta en tripp hem till min kära mamma? Har inte sett röken av henne på evigheter! Och när jag ringde igår när jag trodde att jag skulle dö av min huvudvärk så säger hon :

Mamma : Har du inga panodil hemma?
Jag : Neeeej.. Då hade väl jag tagit en..
Mamma : Det borde du se till att alltid ha hemma, Agge.. (Extra irriterande när hon betonar Aaaaagge.)
Jag : Amen JA! Men nu har jag inte det, och jag kommer dö.
Mamma : Nej, det kommer du inte. Vila lite kanske?
Jag : Nej, det är snart Tila Tequila på TV..
Mamma : Vad är det?
Jag : Inget du finner intressant, typ flator och bögar som slåss om en brud.
Mamma : Jahaa.. Nä, det är nog inget för mej.
Jag : Trodde inte det heller.

Panodil. Det ska jag köpa på lördag! Sen efter det ska jag hem till mamma och visa upp hur duktig jag har varit! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur går det med statestik-räknaren? ;)

Anonym sa...

Vår mamma är klok, men det är du med! Fan vad jag saknar dig syster!! Snälla, kan du inte komma ovh hälsa på oss snart? Jag kanske gråter en skvätt annars...
Puss Ale