torsdag 9 oktober 2008

Mysdag.

Shit, har jag fel om jag säger att jag TROR att Martin har kommenterat mitt föregående inlägg? Trodde aldrig att det skulle hända.. Men jag anar att det är han eftersom det står päron.. :)

Denna dagen har faktiskt vart helt underbar. Vaknade som sagt i soffan, det bästa jag vet. Trots att jag hade ont i både rygg och nacke så kändes det skönt att vakna lite senare än vanligt, i soffan dessutom.
Loggade ganska snabbt in på wow och dinga 21 all by myself! Frågan är bara vem som borde vara mest stolt - Tobias eller Lina? ;)

Sen ringde Jennie och sa att det var dags att äta frukost/lunch/middag på thai. Så blev det. Omfg vad jag älskar asiatiskt! Det var så gott, så gott. Med lite espresso på det, så var man hemma.
Hämtade Big Al på dagis, han och jag pussades genom staketet, gungade en stund och sen åkte vi till affären.
Jennie stoppar in en femma i en sån där vagn som är formad som en bil, och femman sätter sej för långt in så hon fick varken loss vagnen eller femman. Jag såg på hennes min att någonting var fel, så jag gick dit - Albin satt och skrek i vagnen att han ville köra och Jennie visste inte vad hon skulle ta sej till. Det är såna här händelser som bara händer mej och Jennie. :) Hon fick hämta en jävla tomte där som kunde lirka ut femman. Med tång! Och sen var vi inne i affären. :)
Jag känner mej så vuxen när jag handlar tvättmedel, sköljmedel, toalettartiklar osv. När jag har Jennie med mej så handlar jag dessutom smart, det har hon lärt mej.

Anyway - lite mys i soffan och nu är jag hemma. Nyduschad och jätteredo för Mr.Big. Lyckades ju inte få igång DVD-jävlen igår, vilket förstörde min kväll. Men min loveli baby till dator kan man lita på, så jag ska ställa den på en stol i mitt sovrum och dra igång SATC. :) Sen nana. Jobba imorgon och lördag, ledig söndag. Då blir det förhoppningsvis lite mys med Marie och med Malin som är hemma från Afghanistan nu.

Och imorgon blir det bio med fyra av mina absoluta favoriter. :) Jennie, Mårten, Tobias och Johan. :) Vi ska se Patrick 1,5. Kan nog bli mys.
Lördag ville Johan bli lite full, och jag är inte den som spottar i glaset!

Postade brevet till Alexandra idag. Om postkillen går på E så lär det vara framme redan imorgon, men har han lagt av med såna dumheter så kommer det nog på måndag. Det kommer i alla fall.

Puss och god natt.

Inga kommentarer: