fredag 10 oktober 2008

Åh.

Försov mej i morse igen. Jag är så trött att jag inte vet hur jag ska lyckas hålla ögonen öppna. Eller kanske jag har blivit smittad av Albins ögonsjuka, hoppas kan man ju alltid.

Irriterad är jag också, av någon anledning.
Vill inte vara det. Ser så fram emot kvällen med gänget, bio och mysigt sällskap. Kan knappt minnas när Tobbe och jag var på bio sist, så det ska bli mys. Men jag blir genast irriterad när jag tänker på att jag måste ställa klockan på åtta imorgon och stiga upp för att jobba. Till vilken nytta då? Självklart ska jag komma hit med ett så glatt humör som det går, men just i denna stund känns det inte lockande. Får väl som vanligt köpa en coca och en bra tidning och ta dagen som den kommer.

Might last a day - minus forever.

Inga kommentarer: