torsdag 23 oktober 2008

MAT! :)


Jag åt
. Max. ;) Jävla skit, det är inte bra!
Killen i kassan kommenterade i alla fall mitt snygga nagellack. ;)

Det blir Kalmar imorgon! Men tyvärr har det kört ihop sej lite, så kusin Jennie hinner jag inte träffa. Så vi får göra stan istället.
Vi gick från två till fem. Till fyra.
Från början var det bara jag och Johan. Sen var det jag, Johan och Tobias. Och sen fick pappa nys om det och plötsligt var det jag, Johan, Tobbe, pappa och Malin. Tobbe hoppade av.
Så nu är det jag, Johan, pappa och Malin. Är jag krånglig? :) Inte så krånglig!

Har förresten tjuvkikat på min framtida insättning på kontot. ;) Det ser bra ut.. ;) Tack. Varsågod!

NU ska jag bädda ner mej i soffan, ska sova där inatt. Jag är ledig imorgon, jag älskar mitt liv! =) GOD NATT!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe, jag älskar dina förklaringar! :)