lördag 25 oktober 2008

Älskling, jag älskar dej!

Benen är rakade, alla 20 naglar är målade - fick föna dom torra. ;) Annars hinner jag aldrig det jag ska!
Hjärtat kom för en stund sen, han har jobbat och slitit idag så han fick kaffe när han kom hem. :) Han öppnade sina paket med, så nu kan jag avslöja vad det blev. ;)
En ny tumring som han har önskat sej, den va för stor. Så den får jag byta. ;) Så var det sist med när jag köpte tumring, då var den för trång, men han har använt den flitigt ändå.
Ett läderarmband blev det med. Och så jeansen. :) De skitsnygga jeansen! Oh, de passade perfekt! Tur det, för de är köpta i Kalmar så jag kunde ju inte byta. Så het rumpa fick han i dom, det är nästan bud på att lägga ut en ass-bild.. ;) Nä, den rumpan behåller jag för mej själv! :)

Sminka - platta håret - ner och köpa snus - klä på mej - party!
Det blir bra. Är faktiskt (trots att jag är sjuk) skitsugen på party!
Lite kel nu, sen är man hemma. :)

Inga kommentarer: