lördag 25 oktober 2008

Färdig!

Nu är jag hemma från min shopping. Jävlar, vad jag hatar mej själv ibland! :)
Blev en annan klänning. Den slog den från Gina med hästlängder! Satt mycket finare med. Plus att den jag köpte kommer från Breeze, det säger rätt mycket.
Jessie - lägger ut bild på bilddagboken istället senare så får du se. :)
Blev lite handling av alkohol, present till Tobbe och en kuvertväska till mej med. Så nu blir jag snygg ikväll, after all.
Är dock sjuk. Men jag ska försöka trycka i mej lite alkohol, så löser det sej. ;)

Nähä, back to work! Har lovat min man kaffe när han kommer hem, så det ska fixas! Ska måla naglarna, både på tårna och händerna, och raka benen! Så jag har lite framför mej nu.

So long.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi, ja gör det! Hojta til sen när den är inne! :)