onsdag 8 oktober 2008

Givande tågresa. :)

Sista inlägget för idag får jag nog faktiskt ge till en bedårande liten pojke på tåget hem från jobbet idag.

Jag satt på ett säte, tuggade tuggummi, lyssnade på musik och stampade med benet. Som vanligt.
Duktigt trött var jag med, så emellanåt la jag huvudet tillbaka och blundade. Och när jag öppnade ögonen så satt där en liten ljus pojke, kan ha vart fyra år eller något, han kan nog vara bland det sötaste jag har sett tror jag! Han studerade mina tuggummi-bubblor noggrant och sen försökte han apa efter med att göra bubblor. Det gick väl sådär, han hade mest tuggummit utanför munnen, med en massa dregel. Men han tyckte det var kul i alla fall. Kunde inte låta blli att skratta högt åt honom, helt underbar unge!
Anyway, han gömde sej, och sen kikade han fram. Och varje gång jag tittade på honom så gav han ifrån sej små tjut - gapskrattade och sen slängde han sej ner i sätet igen.
Hela grejen upprepade sej ungefär 150 gånger, ända till slutstation. En sån fin pojk vill jag också ha någon gång. Kan man beställa en sån? :)

Det får vara allt för idag. Är otroligt trött, jag som lovade mej själv att vara vaken länge. Jag skaa!
Har lvl upp till 20 nu också - stolt. ;)
Imorgon blir det lunch på Thai, det har jag väntat på!
God natt, fansen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi, en sån going! Barn kan verkligen göra en glad ibland! :)