onsdag 15 oktober 2008

Botox!

Är på mitt jag-vill-vara-ifred-humör nu. Är inte arg eller så, bara irriterad och vill vara ifred.
Har satt på bajshög musik och lagt på en ansiktsmask, känns värre än Botox.
Rakat lite ben har jag med hunnit. Det blöder på mina knän, jag är inte så bra på det där, rakar i ett jävla tempo!

Ska alldeles snart ta mej en dusch och lägga mej i soffan med ännu högre musik. Ska tända lite ljus och opium-olja, det gillar jag. Mys-stämning, och då blir jag avslappnad. Det behöver jag idag. Har så ont i kroppen! Räcker det med gnäll nu, Johan, eller ska jag fortsätta? ;) (Han tycker jag piper i bloggen alldeles för ofta. Jag tror han ljuger.)

Tro det eller ej, men jag ska faktiskt se Greys ikväll, och sen Tila Tequila, och orkar jag ska jag stanna uppe och se pokern med. Och dra täcket över huvudet och bara få vara.
Ett glas vin och lite wow på det, sen är jag hemma. Någon som är lite sugen på en instance eller så? Lina?

"I slutet av vägen kommer du hitta ditt svar, i slutet av vägen kommer du dricka din rädsla."

2 kommentarer:

Anonym sa...

klart jag är!!! ska bara vänta på att chokladpuddingen ska bli klar ;D tihi


// Lis

Anonym sa...

Jag tror också han ljuger. Hihi.
Du piper ju ingenting, annat är det i min blogg. DÄR jäklar piper jag högt om dagarna. Pip pip!