måndag 1 september 2008

Städ-måndag.

Japp, jag städar. Så det ryker ur öronen.. Nu får det vara nog i den här jävla råtthålan!

Har vart en mycket stressig dag på jobbet idag, fast på ett positivt sätt. Det är sån här stress jag arbetar som bäst i, den perfekta arbetsmiljön för mej. Det måste finnas att göra hela tiden, annars blir jag knäpp. På riktigt..

När jag slutade kom mamma och Fia och hämtade mej vid Bergåsa, sen körde vi och handlade lite. Har fått en yoggi-period nu igen.
Sen åkte jag hem, slängde i tvätten, började städa, damma, diska och ja.. Det börjar likna nåt, verkligen. Som jag har slitit. Är alldeles mör. Har rensat ut bland mina parfymer med, använder ju inte ens en sjättedel av alla 72 jag har. Så jag har minskat sortimentet med ca 20 stycken, som jag ska ge lillasyster på onsdag. :) Det är tacksamt!

Nu sitter jag ner, tar det lugnt och andas ett par minuter med en kopp kaffe i mörkret. Tycker det är skönt. Har satt på spisen med, ska äta makaroner. :)
Har näst sista maskinen med tvätt i nu med, får inte glömma det ikväll med. Måste i säng i tid, annars orkar jag inte morgondagen.

Inga kommentarer: