söndag 31 augusti 2008

Fika med mami!

Ja, jag gjorde mej i ordning i morse och stod precis och skulle lägga finishen på min make, när det ringde på dörren. Kikade i hålet och där stod ingen mindre än min papi! Helt oanmäld. ;) Men vafan, jag skulle ju till mamma, det va ju besämt sen länge. Så han fick följa mej till bussen istället. Väl hos mamma fikade vi lite, och pratade skit som vanligt. Mammas väninna A var där med sina barn, och hennes sexåring är sjukt skön. Kläcker ur sej saker som : ofta, mamma! Eller : amen, dryg du är..
Haha, det är jäkligt underhållande att sitta och lyssna på en sån pärla, hon är hur go som helst!
Hann även med att spöa skiten ur lillasyster i Nintendo Wii - bowling. Twice. ;) Gav henne ett erbjudande idag som jag visste att hon inte skulle kunna stå emot. Om hon hjälper mej nån dag att tok-städa hela min lägenhet, alltså lyfta på varenda möbel för att skura, så ska hon få kolla ut grejer i nästa Oriflame-katalog och välja saker för en 2-300 :- It´s a deal! Hon och jag har även bokat onsdag, då är det säsongstart för Idol 2008. Då ska vi handla hem nånting äckligt gott att äta och sen ska vi sitta i min skitiga soffa och skratta. It´s a date!

Sen vart det premiär för världens bästa bingo. Inte för att jag vann, men det va trevligt i alla fall. Och några kräftor blev det inte heller, för de vart slut. Aj aj.
Lotta Engberg did a great job, jag tror detta kan bli riktigt bra! :)

Och slutligen, jag fick en DVD av Johans mamma idag, som vi skulle pussla ihop ikväll. Det gick utmärkt med en skruvmejsel och en bög - DVD:n funkar! Haha.

Bump!
Sen påpekade jag att jag tyckte det va så jobbigt att mamma inte kunde köra mej hem innan eftersom jag hade mina nya pumps som hade skavt upp hela jävla foten på mej, så jag kunde knappt gå. Då tyckte inte Johan att jag skulle va så jävla bortskämd och det var då han kläckte ur sej : Du ska va tacksam, she has fucking pushed you out from her vagina!

Så sant, Johan.. Så sant.. :)

Nu ska jag duscha och lägga mej i min säng och kolla på VÄNNER. Har bytat sängkläder, och det är det absolut bästa jag vet. Att krypa ner alldeles ren i alldeles rena sängkläder.

God natt, folket!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahah! Dom är så roliga i den åldern :P

/ Lina

Anonym sa...

hahah! Dom är så roliga i den åldern :P

/ Lina