söndag 7 september 2008

Hårspray.

Hairspray var inte dålig alls! Den var hur söt som helst, jag gillar såna filmer. Så söta sånger och danser, asballa frisyrer och kläder! Plus att den hade ett väldigt fint budskap. Ja, jag gillade den. Har fått en helt annan bild av Zac Efron i alla fall, Jesus.. ;)

Nu sätter vi på nästa film. Vilken ska jag ta?

* What happens in Vegas
* The last kiss
* Behind the mask (nej tack!)
* Children of men
* 1408
* På smällen
* Tre systrar och en mamma

Tobbe - vilka konstiga filmer du har lämnat av här! Vet inte om jag vågar mej på en enda av dom, haha. Inte efter att ha sett Behind the mask i alla fall - sjukt störd film. :)
Det får bli Tre systrar och en mamma.

Later!

2 kommentarer:

Jennie ♥ sa...

måste fasiken se den "tre systrar & en mamma" du pratar ofta om den , så ikväll får det bli den , om den hinner komma ner ! :)

Puss älsk !

ps. 1408 är knas , men bra !

Anonym sa...

vad tyckte du om 1408?? den får en verkligen att tänka till. Ushii.. och jag ÄLSKARR ZAC!!! <3


// Lina