måndag 29 september 2008

Bebis-kalas!

Nyss hemkommen från bebis-kalaset. Det var inget faktiskt kalas, bara det att Lotta hade fixat dit en mycket trevlig tjej som sålde bebis-kläder och det var jag bjuden på. Jag som inga snorungar har. Tur är väl det, på ett sätt. Så sjukt mycket söta kläder, allt går i 70 tal nu för tiden, och vad tycker Angeliqa om det? Angeliqa fullkomligt älskar det! Så det innebär, att hade jag haft en snorunge så hade den jag kommit hem med sjukt mycket gräsligt söta kläder som det stackars barnet förmodligen hade dödat mej om det hade vart medvetet om vad dennes mamma klädde på den. ;) Men så är inte fallet nu.

Har tagit mej en dusch, måla naglarna blir ett senare projekt. Sen alltså. Nu ska jag och Lina wowa. ;)

Och ja, Johan. Kanske stavar orch fel? Men det skiter jag i, för du fattade tydligen vad jag menade.. ;)
Och nej, jag vet att det heter Rogue och inte rouge. Rouge är smink, borde du veta. ;)

Och Alexandra, nej det är absolut inte Winnerbäck som sjunger Meningslösa måndag, det är inga mindre än Skumdum. Förmodligen ett band du inte känner till, med tanke på musikstilen.. Men tanka, för sjutton! De är jättebra!
Ottos finns på Ica, det kan jag nästan lova. Han är ljuvlig.. Min Otto.

Lina, my love - nu kommer jag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jahaaaa!! så det var detta du var tvungen till att göra innan vi körde igång igår :D hihi, viktigt. Choke <3 Angeliqa forever!

ses ikväll! ;)

/The1