tisdag 26 augusti 2008

Tisdag.

Stiger upp - plattar håret - tar en kopp kaffe - sminkar mej - tar en kopp kaffe - klär på mej - dricker ur kaffet - går till tåget - åker tåget - börjar jobba - tar en kopp kaffe - rast - läser tidningen - jobbar - tar en kopp kaffe - lunch - en kopp kaffe - jobbar - rast - en kopp kaffe - jobbar - slutar - går till tåget - åker tåget - kommer hem - pustar ut - duschar - sover.

Hallå, what is up with that shit? Varför är allt så jävla enformigt? Såhär ser mitt liv ut varenda dag, i princip.
Jag bara älskar min rad på jobbet, med mina tjejer. Men nu ska det väl ändras det med.
Usch, vad jag känner mej anti idag. Har inget att skylla på, ingen PMS, inget har hänt så.. Bara är anti, och det får jag vara - för jag är fabulous.

Huvudvärken har börjat smyga sej fram, min storasyster som för övrigt är en mycket klok kvinna tror att jag dricker för lite vatten, i jämförelse med hur mycket kaffe jag dricker. Så idag har jag hällt i mej tre stora glas med vatten, får försöka.
Ger sej inte detta får jag gå till doktorn och det vill jag inte.
Fryser ofta med, men jag tror det hänger ihop lite med att jag har ett stillasittande jobb.

Nähä, jobba lite.

Inga kommentarer: