onsdag 12 juli 2017

Idag tog livet en plötslig vändning! 😂 lite löst prat om att eventuellt dra utomlands med sista minuten vecka 31 blev idag så jävla hetsigt så jag sa till slut "jag jobbar - gör som ni vill, boka, kör. Jag är på så länge resan inte drar över 10.000". När jag slutade jobbet fick jag föra över 9721kr. Grekland vecka 31, vi kommer va lagom bruna och bakfulla tills det är dags att börja jobba hardcore igen när höstterminen drar igång! 😊 först fick jag lite ångest.. här har jag sparat (vet dock inte till vad) och faktiskt lyckats få ihop en bra slant.. så ska jag slänga ut såhär mycket pengar NU när jag redan har en resa bokad i november.. det tog en kvart, sen försvann allt. Vi är tre tjejer. Den ena sjukare än den andra. En vecka. I solen. På Grekland. Med all inclusive. Vi har dessutom skjuts både till och från flyget i Stockholm. 🤘🏻 nu längtar jag bara! 

För övrigt är det sjukt skönt att jobba igen, även om denna dagen har varit ler krävande än de andra två denna veckan. 

Igår spontan-tatuerade jag in lilla My på benet, hängde med Eleonor, mådde bra. 

Jag mår faktiskt väldigt bra för tillfället. Av flera skäl.
Tack livet, för att jag äntligen fick tvätta idag och för att det är så himla mycket i livet som känns bra samtidigt! ❤️

Inga kommentarer: